היבטים שיסייעו לך לבקר, למדוד ולעבוד בשיתוף פעולה פורה ברשת

אחד המגזרים שנפגעו יותר במהלך משבר הקורונה הוא המגזר השלישי. עמותות וארגונים חברתיים שעוזרים לחברה כל השנה הגיעו למצב בו אין מימון פעילותם.

בימים אלה, תמיכה בארגונים חברתיים וסיוע בנתינת כלים אמיתיים שיחזקו את הנראות בסושיאל, יכולים לעשות את ההבדל בין ארגון מצליח לארגון כושל.

לכן החלטתי לשלב כוחות יחד עם יעל סקליר בעלים ומייסדת Let's get Social.  יעל ניהלה אסטרטגיה שיווקית למותגים ועסקים רבים ומביאה זווית מרעננת שסייעה לנו לכתוב על ארבעת הדברים שכדאי לכל מנהל עמותה לדעת בהתנהלות מול מנהל מדיה. סוג של צ'ק ליסט 🙃

*הפוסט כתוב בלשון נקבה אך מופנה לכל המינים 💕

כמנכל"ית עמותה את ניצבת בפני אתגרים רבים; ניהול פיננסי שוטף, ניהול עובדים, פיתוח משאבים לארגון החברתי וצורך להמציא פרויקטים נוספים משמעותיים ללא הפסקה.

מי חשב שיגיע היום בו הנראות והתוכן של העמותה יהיו כל כך קריטים להצלחתה?

אספנו מספר נקודות שיעזרו לך כמי שמנהלת את מי שמנהל עבורך את תחום הרשתות החברתיות, היבטים שיסייעו לך לבקר, למדוד ובסופו של יום לגרום לשיווק הדיגיטלי של המטרות החברתיות להגיע לקהלים נרחבים ברשת.

הנה 4 מהם ואחד לבונוס בסוף!

היכרות עם המוצר והטון שלו

מנהלת המדיה חייבת להכיר את העמותה, לחיות אותה ולהכיר כל שירות שהעמותה נותנת.

היכרות מעמיקה עם עמותות מקבילות, גופים עסקיים שיוכלו לתרום להתנדב או לקחת חלק בפעילות בעתיד היא קריטית!

ככל שמנהלת המדיה תכיר את העמותה ותעמוד איתך בקשר שוטף על התהליכים העתידיים וההתפתחויות בארגון, כך ההצלחה של התכנים תהיה גדולה יותר.

גישה הדדית

חשוב שתהיה לך גישה מלאה לכל הנכסים הדיגיטליים של העמותה.

דאגי לגישה לעמוד ולחשבון המודעות של העמותה, אל תחששי לבקש את הסיסמאות ולדרוש להטמיע פיקסל פייסבוק בכל נכס דיגיטלי הקיים ברשות הארגון.

הימצאות פיקסל (קוד ייעודי שפייסבוק מספקת) באתר העמותה יסייע להגעה לקהלי יעד שגם כך מתעניינים בעשייה החברתית של הארגון.

סיכום ודיווח

מנהלת המדיה צריכה להעביר מידע באופן שוטף על מנת שהעמותה תדע להעריך אם הצליחה להגיע למטרות והיעדים מבחינת החשיפה ברשתות החברתיות.

דו"ח סיכום יכלול לרוב – כמות חשיפה של פוסטים, רמת מעורבות בפוסטים השונים, הקלקות, סקירת פוסטים מוצלחים יותר ופחות – כל אלו יסייעו לדייק את התכנים ולמשוך קהל נוסף לעמוד העמותה.

במידה והעמותה משקיעה בקידום ממומן – דו"ח חודשי נוסף יפרט את העלויות השונות ואת ההגעה ליעדים שהוצבו בתחילת העבודה המשותפת.

המלצה נוספת שלנו וחשובה ביותר בתחום המדידה היא פשוטה. תוכנית אסטרטגיה כללית לפני תחילת העבודה המשותפת.

בתוכנית זו תקבלי סקירה ממנהלת המדיה על כמות הלייקים בעמוד נכון לרגע זה, איך היא רואה את התוכן ודרך הפרסום שנכונה לארגון, כמה היא ממליצה להשקיע או לא בקידום ממומן ועוד.

ובתכל'ס כשמחפשים? למצוא  מנהלת מדיה שמרגישה לכן מקצועית.

כזו שמבינה את התחום עצמו, מכירה ועוקבת אחר החידושים והפיצ'רים, אחת שיודעת לכוון תהליכים נכון, אחת שיודעת להגיד גם "לא" כשצריך (כי היא מכירה את גבולות התחום ומה נכון).

ולבונוס –  מה כל מנהלת מדיה צריכה ממנהלי ארגון חברתי?

מנהלי המדיה הטובים בעולם לא יוכלו לעשות את עבודתם מעולה, אם הלקוח לא ישחרר ויסמוך עליהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *